Verzenden & retourneren

Artikel 13 - Herroepingsrecht

  1. Een consument kan een online aankoop gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van reden ontbinden op voorwaarde dat:

    het product niet is gebruikt
    het geen product is dat snel kan bederven, zoals voedsel of bloemen
    het geen product is dat speciaal voor de consument op maat is gemaakt of aangepast
    het geen product is dat niet kan worden teruggestuurd om hygiënische redenen (ondergoed, badkleding, enz.) de verzegeling nog intact is, indien het gaat om gegevensdragers met digitale inhoud (dvd’s, cd’s, etc.)
    het product of dienst geen logies, reis, restaurantbedrijf, vervoer, cateringopdracht of vorm van vrijetijdsbesteding betreft
    het product geen los tijdschrift of losse krant is
    de consument niet heeft afgezien van zijn herroepingsrecht

  2. De bedenktijd van 14 dagen zoals in lid 1 genoemd, vangt aan:
    op de dag nadat de consument het laatste product of onderdeel heeft ontvangen van 1 bestelling zodra de consument bevestigd heeft dat hij digitale inhoud via internet gaat afnemen

  3. De consument kan zijn beroep op het herroepingsrecht kenbaar maken via [email protected] indien gewenst met behulp van het herroepingsformulier dat via de website van Padelshop Vibora, www.padelshopvibora.nl , kan worden gedownload.

  4. De consument is verplicht om het product binnen 14 dagen na het kenbaar maken van zijn herroepingsrecht te retourneren aan Padelshop Vibora, bij gebreke waarvan zijn herroepingsrecht komt te vervallen.

Artikel 15 - Vergoeding van bezorgkosten

  1. Indien de consument tijdig van zijn herroepingsrecht gebruik heeft gemaakt en als gevolg daarvan tijdig de volledige bestelling aan Padelshop Vibora heeft geretourneerd, dan zal Padelshop Vibora eventuele door de consument betaalde verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst van de tijdig en volledig geretourneerde bestelling aan de consument terugbetalen.

  2. De kosten voor bezorgen komen slechts voor rekening van Padelshop Vibora voor zover de volledige bestelling wordt geretourneerd.

Artikel 16 - Vergoeding retourkosten

Indien de consument een beroep doet op zijn herroepingsrecht en de volledige bestelling tijdig retourneert, dan komen de kosten voor het retourneren van de volledige bestelling voor rekening van de consument.

 

Artikel 22 - Levering

  1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.

  2. Levering vindt plaats bij Padelshop Vibora, tenzij partijen anders zijn overeengekomen.

  3. Levering van online bestelde producten vindt plaats op het door de klant aangegeven adres.

  4. Indien de overeengekomen bedragen niet of niet op tijd worden voldaan, heeft Padelshop Vibora het recht om zijn

    verplichtingen op te schorten totdat het overeengekomen deel alsnog is voldaan.

  5. Bij te late betaling is er sprake van schuldeisersverzuim, met als gevolg dat de klant een verlate levering niet aan

    Padelshop Vibora kan tegenwerpen.

Artikel 23 - Levertijd

  1. De door Padelshop Vibora opgegeven levertijden zijn indicatief en geven de klant bij overschrijding daarvan geen recht op ontbinding of schadevergoeding, tenzij partijen uitdrukkelijk en schriftelijk anders zijn overeengekomen.

  2. De levertijd vangt aan op het moment dat de klant het (elektronische) bestelproces volledig heeft afgerond en daarvan een (elektronische) bevestiging heeft gekregen van Padelshop Vibora.

  3. Overschrijding van de opgegeven levertijd geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht om de overeenkomst te ontbinden, tenzij Padelshop Vibora niet binnen 14 dagen na daartoe schriftelijk te zijn aangemaand kan leveren of partijen hierover iets anders hebben afgesproken.

Artikel 24 - Feitelijke levering

De klant dient ervoor zorg te dragen dat de feitelijke levering van de door hem bestelde producten tijdig kan plaatsvinden.

Artikel 25 - Transportkosten

Transportkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij partijen hierover iets anders hebben afgesproken.

Artikel 26 - Verpakking en verzending

Artikel 26 - Verpakking en verzending

  1. Indien de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, dan dient de klant, alvorens het product in ontvangst te nemen, hiervan door de expediteur c.q. bezorger een aantekening op te laten maken, bij gebreke waarvan Padelshop Vibora niet aansprakelijk kan worden gehouden voor eventuele schade.

  2. Indien de klant zelf voor transport van een product zorgdraagt, dient hij eventuele zichtbare beschadigingen aan producten of de verpakking voorafgaand aan het vervoer te melden aan Padelshop Vibora, bij gebreke waarvan Padelshop Vibora niet aansprakelijk kan worden gehouden voor eventuele schade.

Artikel 29 - Bewaring

  1. Indien de klant bestelde producten pas later afneemt dan de overeengekomen leveringsdatum, is het risico van een eventueel kwaliteitsverlies geheel voor de klant.

  2. Eventuele extra kosten als gevolg van voortijdige dan wel verlate afname van producten komen geheel voor rekening van de klant.